Ce crezi despre acest blog?

vineri, 9 decembrie 2011

Buzele uscate, o problema frecventa pe timp de iarna



Buzele uscate, o problema frecventa pe timp de iarna

Senzatia de buze uscate, cauzate de aceeasi lipsa de hidratare ce se face vinovata de numeroase alte probleme in machiaj, ne determina sa le umezim constant, deshidratandu-le astfel si mai mult. Buzele uscate reprezinta o problema cu atat mai mare cu cat iarna se poarta culorile de ruj tari, rosu intens, burgund, sangeriu sau visiniu, dar si nuante mai reci, precum mahonul si subtonurile de albastru, care le evidentiaza imperfectiunile.
Realizeaza o exfoliere usoara a buzelor cu periuta de dinti si aplica pe cat de des posibil miere de albine sau balsam de buze. Senzatia de uscare o poate provoca si folosirea fondului de ten pe buze pentru a uniformiza machiajul. Evita sa aplici fond de ten si aplica un concealer cu cativa stropi de ulei hidratant si pe buze. Pentru a ascunde buzele crapate, foloseste un creion nude pe toata suprafata buzelor si apoi un ruj cu o textura foarte cremoasa. Este ideal sa foloseste glossuri pe timp de iarna, iar din acest sezon au si revenit in tendinte, in special rosul sangeriu.
 
 

2 comentarii:

  1. Eu personal am o obsesie cu balsamul de buze. Intotdeauna port unul cu mine, am inceput chiar sa fac si o colectie. Cred ca am sa postez un articol foarte curand in legatura cu asta. Oricum este foarte interesant ce ai scris tu pe aici. Multumim....poate treci si pe blogul meu, sunt la inceput dar postez destul de des. Merci si Craciun Fericit!!

    RăspundețiȘtergere